خدمات پس از فروش

موفقیت بستگی به اعتماد مشتریان به ما دارد. پس از خرید یک کالای مناسب، مهمترین دغدغه مشتریان، خدمات پس از فروش کالا و یا همان پشتیبانی کالاست. وجود تیم متخصص و حرفه ایی با داشتن ویژگی های اخلاقی خوب که با ایجاد اعتماد برای مشتریان پاسخگوی مشکلات باشند، برنامه مهمی است که در دستور کار شرکت داما قرار گرفته است. پشتیبانی از کالای فروش رفته از مراحل چرخه حیات محصول و پل ارتباطی ویژه با مشتریان است و این شرکت تمامی تلاش خود را بکار می­گیرد تا مشکلات و ابهامات مشتریان عزیز را رفع نموده و شرایط مناسب را برای استفاده درست از کالا را برای آن­ها فراهم کند.

لازم به ذکر است تمامی دستگاه­ های تولید شده توسط شرکت داما دارای 3 سال گارانتی و 5 سال وارانتی هستند. همچنین آموزش نیروهای بخش اپراتور دستگاه، کنترل و سرویس منظم دستگاه توسط نیروی متخصص به صورت منظم در طی سال از خدمات پس از فروش محصولات شرکت داما می­ باشد.